S přidáním těchto ingrediencí vás smoothie opravdu zasytí

S přidáním těchto ingrediencí vás smoothie opravdu zasytí Zdroj: shutterstock.com

Smoothie je nápoj, který může jednoduše nahradit svačinu nebo i snídani. Je rychlé, je zdravé, dá se připravit na mnoho způsobů a je skoro nemožné ho pokazit. Jedno mínus však má. Samo o sobě zažene hlad jen na chvíli. S přidáním těchto ingrediencí však může i smoothie zasytit na několik hodin.

Ořechové máslo 

Ořechové máslo je výborné nejen na pečivu, ale můžete ho přidávat do různých pokrmů, včetně smoothie. Přidáním lžíce burákového, mandlového nebo jiného másla přidáte proteiny, díky nimž vás smoothie zasytí na delší dobu. Navíc dodá ořechové máslo vašemu smoothie skvělou chuť ořechů! 

Zdroj: shutterstock.com

Řecký jogurt

Řecký jogurt je  stále oblíbenější, neboť oproti běžnému jogurtu obsahuje více proteinů a méně cukru.  Řecký jogurt navíc dodá vašemu smoothie hustší texturu a zlepší jeho chuť.  

Chia semínka

Malá chia semínka jsou plná zdravých živin. Obsahují množství antioxidantů, mají vysoký obsah bílkovin a vlákniny, a tak vás udrží syté po delší dobu. Lžička chia semínek bude ve smoothie téměř nerozeznatelná a přitom bude smoothie o tolik zdravější. 

Zdroj: shutterstock.com

Ovesné vločky

Chcete-li, aby vaše smoothie bylo hustší a především sytější, můžete přidat také ovesné vločky. Buď je můžete nejprve rozmixovat, aby ve smoothie nebyly cítit, nebo je můžete přisypat až nakonec a zamíchat. 

Zdravé tuky

Přidat zdravé tuky do smoothie je jednoduché a na chuti to skoro nepoznáte. Přidejte do smoothie půlku avokáda nebo trochu kokosového oleje. Zdravé tuky zasytí a také dodají smoothie hustší texturu. 

Zdroj: shutterstock.com

Protein

Do smothie můžete přidat také váš oblíbený proteinový prášek. Správná kombinace příchutě proteinu s ovocem navíc vylepší chuť. Vanilkový protein se bude skvěle hodit k jahodám, malinám či borůvkám, zatímco čokoládový můžete kombinovat i s jogurtem a ořechovým máslem a vytvořit tak smoothie, které zasytí na několik hodin. 

Autor:
Publikováno: 24. 9. 2018 11:11 Nahlásit obsah