PIECES OF MY WORLD: Cizrnový hummus

PIECES OF MY WORLD: Cizrnový hummus

Pokud ještě neznáte cizrnu, je to velká chyba! Nejen, že výborně chutná, ale zároveň obsahuje spoustu důležitých výživných látek, především velké množství vlákniny. Navíc je bezlepková, takže je moc dobrá pro vaše bříško! Podívejte se na tento recept, který pro vás speciálně připravila blogerka Domča.

Ingredience

  • 12PL vařené cizrny
  • 2PL lněných a sezamových semínek 
  • 3PL olivového oleje
  • 2-3PL vody z cizrny
  • 2 stroužky česneku
  • necelá ČL mořské soli
  • drcený římský kmín a pepř
  • necelá ČL červené sladké papriky

Postup

  1. Cizrnu si namočíme alespoň na 6 hodin a poté ji cca 40minut vaříme na mírném stupni. 
  2. Pokud doma nemáte tahini pastu tak jako já, tak si jako první v mixéru rozmixujeme sezamová a lněná semínka.Vydržte mixovat alespoň 2 minuty, dokud se semínka nezačnou propojovat a pouštet olej. 
  3. Následně do mixéru přidáme ostatní ingredience. Možná bude potřeba směs odebrat lžičkou ze stěn. 
  4. Hummus ochutnejte a podle potřeby si přidejte pepř, sůl či kmín. 
  5. Konzistence by měla být kašovitá, ne však tekutá.
 
Do originálního receptu na hummus patří sezamová pasta tahini, ale jak jste si mohli všimnout, já ji doma nemám a tak s oblibou přidávám směs sezamu a lněných semínek.
ZA TENTO RECEPT DĚKUJEME BLOGERCE DOMINICE Z BLOGU WWW.PIECESOFMYWORLD.CZ
Autor:
Publikováno: 28. 8. 2017 12:06 Nahlásit obsah