Tyhle snídaně vám pomůžou zhubnout!

Tyhle snídaně vám pomůžou zhubnout!

Snídaně je základ. A pokud se snažíte redukovat svou váhu, tak to platí dvojnásob. Díky vydatné snídani budete mít nejen spoustu energie ale navíc také podpoříte své hubnutí. No nesbíhají se vám při tom pohledu sliny?

Vejce se špenátem a žampiony vás úžasně zasytí. Na pánvi osmahněte nakrájené žampiony s listovým špenát. Směs odložte na talíř a na pánev rozklepněte vajíčko. Osolte a podávejte třeba s celozrným plátkem chleba.

Celozrnná houska s arašídovým máslem, chia semínky a ovocem. Božská snídaně!

Do nízkotučného vroucího mléka nasypte půl hrnečku ovesných vloček a krátce povařte. Kaši si můžete dosladit lžičkou medu a ozdobit oříšky, ovocem a skořicí.

Na pánvi udělejte dvě palačinky z celozrnné mouky. Palačinky namažte tenoučkou vrstvou ricotty a přidejte borůvky. Navrch může nasypat plátky mandlí. Mňam!

Do čtvrt hrnečku ricotty přidejte dvě lžičky medu. Směsí potřete celozrnný toast a obložte pomerančem a granátovým jablkem.

I koktejl vám poslouží jako snídaně. Rozmixujte jeden banán, půl hrnečku mléka a půl hrnečku ovoce. Můžete přidat i trochu mandlí nebo mandlového másla a trochu medu.

Vezměte si kousek žitného nebo celozrnného chleba, namažte ho čerstvým sýrem, posypte pažitkou a obložte plátkem uzeného lososa. Tahle snídaně vás nastartuje na celý den.

V mističce smíchejte trochu zauzené šunky, strouhaného čedaru a kapusty. Zakápněte olivovým olejem a rozprostřete na plátky celozrnného nebo žitného chleba. Celé to nechte 10 minut zapéct v troubě na 190°.

Dva celozrnné plátky chleba manažte sýrem a obložte mangem. Chutná snídaně je na světě!

Publikováno: 7. 5. 2017 10:00 Nahlásit obsah